Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Rady na drugi przegląd przy 60kkm vs ceny ASO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Tu zgadzam się z spj, na doświadczeniach z moją O I i ASO Zakręt. Zdarzyło się że musieli coś poprawić, ale ogólnie nigdy mi nic nie nabroili. Ale to głównie dlatego, że nim do nich pojechałem, to problem miałem obczajony na forum i wprost mówiłem co trzeba zrobić. Wtedy nikt nie spuszczał wody. A poza tym... po jakimś czasie obczaiłem komu można zaufać i się poradzić, a komu od razu pokazać właściwą drogę bo albo się mało zna, albo mu się nie chce.
    pozdrawiam - Darek

    Komentarz


    • #52
      mam pytanie to po jakiego jedziecie do aso a potem jakies dzwne uwagi ja jade do mechanika zostawiam auto odbieram okakretnej godzinie ijade bez stresu do domu powodzenia oco tu chodzi

      Komentarz


      • #53
        rurka07, taka zwykła dyskusja o wyższości świąt...

        Jedni chwalą ASO inni nie.

        Ja np. O I jeździłem do ASO nie dlatego, że tylko w nich wierzę:
        - dla mnie najlepsze godziny oracy - można coś załatwić rano przed pracą na drugą zmianę i po pierwszej zmianie można jechac do późnego wieczora
        - d...py dało kilka prywatnych mechaników przy nawet drobnostkach - w mojej okolicy
        - w ASO w ostateczności jak samochód musi zostać - zawsze wycyganiłem zastępczaka, żeby nie wracać na autobutach
        - mam w okolicy jednego mechanika, któremu można zostawić autko bez obaw, ale niestety robi od 8 00 do 16 00 - przy moich godzinach oracy - jednego dnia zostawiam samochód rano, to go już nie odbiorę aż na drugi dzień!!!! Jak uda mi się zwolnić kilka minut, a jak nie to na trzeci dzień!!! Dla mnie to odpada. Mogę mu zostawić Polo żony, bo ona ma do pracy niecały kilometr..Tak jest w małych mieścinach.

        Dlatego każdy wybiera jak mu pasuje.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz


        • #54
          Zamieszczone przez rurka07
          HIMI nie pisz glupot co do swiec sa irydowe i tyle daje producent i nie trzeba sprawdzac a tak bez obrazy chyba jestes upierdliwym klientem milego dnia
          Możesz rozwinąć swoją światłą myśl? Zwłaszcza ten element o braku konieczności sprawdzania świec? Mogą być ze złota nawet, ale będziesz ślepo wierzył deklaracji producenta i nie sprawdzisz jak ci np. auto nie pali na gar, bo przecież ,,masz irydówkę'' i ma działać długo więc z pewnością działa?

          Upierdliwy klient to taki, który mając jakotakie pojęcie nie da sobie wciskać kitu przez panów z ASO czy innych mechów? Nie urodziłem się wczoraj i wieloktrotnie widziałem ściemy w warsztatach zanim powstały programy ,,będzie pan zadowolony''. Ale pan widzę jest zadowolony więc pasuje 8)

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez rurka07
            mam pytanie to po jakiego jedziecie do aso a potem jakies dzwne uwagi
            Jak się ma auto na gwarancji to gdzie mam jechać?
            Pozdrawiam,


            Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez spj
              Zamieszczone przez rurka07
              mam pytanie to po jakiego jedziecie do aso a potem jakies dzwne uwagi
              Jak się ma auto na gwarancji to gdzie mam jechać?
              zadzwoń i zapytaj za granicą, np tu: >klik<

              ja ze swoją OII jeżdżę do Czech, jest taniej, a i zakres usługi większy - mimo że to Skoda
              OII sprzedana


              Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

              Komentarz


              • #57
                Zamieszczone przez kapi
                Zamieszczone przez spj
                Zamieszczone przez rurka07
                mam pytanie to po jakiego jedziecie do aso a potem jakies dzwne uwagi
                Jak się ma auto na gwarancji to gdzie mam jechać?
                zadzwoń i zapytaj za granicą, np tu: >klik<

                ja ze swoją OII jeżdżę do Czech, jest taniej, a i zakres usługi większy - mimo że to Skoda
                Z Trójmiasta mam jechać za granicę zgłaszać usterki? Hmm, ciekawe podejście :confused
                Pozdrawiam,


                Zapraszamy na Spoty klubowe w Trójmieście - LINK do harmonogramu

                Komentarz


                • #58
                  spj, ja bym z okolic stolicy nie jechał. Chyba że po wymianę fury na nową
                  pozdrawiam - Darek

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez ruwado
                    rurka07, taka zwykła dyskusja o wyższości świąt...

                    ... ale niestety robi od 8 00 do 16 00 - przy moich godzinach pracy - .
                    Ja się czasami zastanawiam dla kogo są sklepy otwarte np. 10-15 ???
                    Emeryci? Nie mają nic do roboty...
                    Wolne zawody - mogą sobie zawsze kiedy chcą wyskoczyć?
                    Panie niepracujące z "patriachalnych" związków? - mają cały dzień..
                    Szefowie firm - może sobie wyskoczyć zawsze i wszędzie - w końcu nikt go nie zwolni.. ;-)

                    Choć ostatnio zastanawiam się jak to jest że z przedszkoli dzieci potrafią być odbierane o 13....
                    Chyba też tak to wygląda jak powyżej bo taka "klasyka pracy" to 8-16 czy 9-17 ... no i dojazdy.... w małej miejscowości to może i 5 -10 minut ale w Warszawie jednak to często kilkadziesiąt minut .....

                    W moim wypadku też godziny pracy często decydowały o warsztacie.
                    Na szczęście i Honda i Ford były serwisowane w warsztatach specjalizujących się gdzie o ile sam warsztat np. działał od 8-16, o tyle zawsze był ktoś minimum do 18 czy do 19 aby wydać samochód tego samego dnia.
                    Plus praca w sobotę 8-15.... Soboty zawsze najbardziej zawalone na miesiąc do przodu......
                    algi
                    O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                    Komentarz


                    • #60
                      Dzis dzwonilem do ASO Bieranowski w Bydgoszczy i zaspiewali 650-680zl za robote z czesciami oprocz oleju. Olej mam zawsze swoj Millers , za ktory place 240zl wiec nawet po zsumowaniu wychodzi w miare znosnie

                      Komentarz


                      • #61
                        Ja osobiście przebolałem 2 przymusowe przeglądy w ASO.
                        Kolejne robię tylko i wyłącznie u jednego mechanika zresztą tu z forum i mam spokojną głowę.
                        Mam tanio, pewnie, FV, wpis do książki serwisowej... czego chcieć więcej???
                        Jeśli kiedyś trzeba będzie auto sprzedać to w CEPIKU jest stan licznika więc potencjalny klient ma wgląd ile kkm robię rocznie.
                        Zresztą jestem uczciwy i nie mam nic do ukrycia...
                        Taka moja filozofia na przeglądy w ASO i ich magiczne pieczątki.

                        Komentarz


                        • #62
                          U którego mechanika robisz?

                          A teraz jak napisałeś o wpisacg do książki serwisowej to sobie uświadomiłem że tego za bardzo nie będzie skoro teraz w Skodzie jest już elektroniczna książka. Trzeba będzie sobie własnego logbooka założyć i rachunki "podpinać" ..
                          algi
                          O3 Combi 1.4TSI Elegance + AMAZING + KESSY

                          Komentarz


                          • #63
                            Wracając do tematu przeglądu, zmieniał już ktoś przy 60 tys olej w skrzyni DSG i może w haldexie ? Jak sobie mistrzowie liczą za oliwę i jaką ?
                            O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                            Komentarz


                            • #64
                              Zamieszczone przez lubek24
                              Wracając do tematu przeglądu, zmieniał już ktoś przy 60 tys olej w skrzyni DSG i może w haldexie ? Jak sobie mistrzowie liczą za oliwę i jaką ?
                              W DSG7 na szczęście za to nie liczą :wink:

                              Komentarz


                              • #65
                                Zamieszczone przez ryjeks
                                W DSG7 na szczęście za to nie liczą :wink:
                                Gdyby natomiast kogoś interesowało, ile sobie liczą za wymianę w DSG6, to służę informacją, bo akurat mam aktualną wycenę Otóż ASO w Poznaniu wycenia tę usługę na 233,10 zł brutto. Olej (Motul Multi DCTF) i filtr będą moje. Gdyby brać to w ASO, to cena oleju: 695 zł, a filtr 79,90 zł, czyli nieco drogo...
                                Moja OIII RS TSI Moon White
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78980

                                Komentarz


                                • #66
                                  pawelkub11, dzięki za info. Myślę ze też kupię sobie oddzielnie filtr i olej, a z ciekawości zapytam ile za ten motul placisz ?

                                  ryjeks, DSG7 niby taka fajna, a jednak słyszałem ze wiercili dziury
                                  O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    pawelkub11 daj znać ile litrów wchodzi do naszej skrzyni. Ja w piątek 29 stycznia jadę na serwis, ale dopiero na 30tys. km - ze swoim olejem silnikowym. Zapytam się, czy nie będą robić problemów, jak olej do skrzyni będzie mój. pawelkub11 serwis na Obornickiej?

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Zamieszczone przez lubek24
                                      ryjeks, DSG7 niby taka fajna, a jednak słyszałem ze wiercili dziury
                                      Niech wiercą
                                      Mają czas do 120 kkm :wink:

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        DSG7....

                                        W DQ200 nic nie wymieniacie, ale w DQ500 juz tak :P

                                        Zamieszczone przez pawelkub11
                                        Otóż ASO w Poznaniu wycenia tę usługę na 233,10 zł brutto. Olej (Motul Multi DCTF) i filtr będą moje. Gdyby brać to w ASO, to cena oleju: 695 zł, a filtr 79,90 zł, czyli nieco drogo...
                                        Ceny jak widze sa stale, na przestrzeni ostatnich 10 lat
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Z tego co zdążyłem się zorientować, na przegląd przy 60kkm przypada wymiana świec.
                                          W sklepach dostępne do 1.8 TSI są świece CHAMPION, BOSCH, BERU i NGK - rozstrzał cenowy dość spory. A są między nimi jakieś istotne różnice, np. jakościowe? Czy wszystko jedno który producent? Domyślam się, że OEMowe w ASO to i tak jedne z tej czwórki, tyle że markowane przez VW/Skodę.
                                          Co byście koledzy polecili?
                                          Pozdro

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Zamieszczone przez zyga_wr
                                            pawelkub11 daj znać ile litrów wchodzi do naszej skrzyni. Ja w piątek 29 stycznia jadę na serwis, ale dopiero na 30tys. km - ze swoim olejem silnikowym. Zapytam się, czy nie będą robić problemów, jak olej do skrzyni będzie mój. pawelkub11 serwis na Obornickiej?
                                            Wchodzi 6 litrów oliwy. Ja właśnie w ostatni piątek wymiałem olej - bo mi pokazało nieco wcześniej, niż przegląd (przegląd mam za 5 tys. km więc będzie bez wymiany oleju) - i nie było problemów jak przyjechałem ze swoim olejem i filtrem. Cenka za taką zmianę to 155 zł brutto + korek, razem około 165 czy 168 zł. ASO na Obornickiej. Przegląd przy 30 tys. km robiłem na Głogowskiej/Kowalewickiej i nie było też żadnych problemów z własnym olejem silnikowym. Nie powinno być też problemów z własnym olejem do DSG, ja cenę ustaliłem sobie z nimi mailowo i pisałem, że będę miał własny filtr i olej.
                                            Moja OIII RS TSI Moon White
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78980

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Zamieszczone przez pawelkub11
                                              Zamieszczone przez zyga_wr
                                              pawelkub11 daj znać ile litrów wchodzi do naszej skrzyni. Ja w piątek 29 stycznia jadę na serwis, ale dopiero na 30tys. km - ze swoim olejem silnikowym. Zapytam się, czy nie będą robić problemów, jak olej do skrzyni będzie mój. pawelkub11 serwis na Obornickiej?
                                              Wchodzi 6 litrów oliwy. Ja właśnie w ostatni piątek wymiałem olej - bo mi pokazało nieco wcześniej, niż przegląd (przegląd mam za 5 tys. km więc będzie bez wymiany oleju) - i nie było problemów jak przyjechałem ze swoim olejem i filtrem. Cenka za taką zmianę to 155 zł brutto + korek, razem około 165 czy 168 zł. ASO na Obornickiej. Przegląd przy 30 tys. km robiłem na Głogowskiej/Kowalewickiej i nie było też żadnych problemów z własnym olejem silnikowym. Nie powinno być też problemów z własnym olejem do DSG, ja cenę ustaliłem sobie z nimi mailowo i pisałem, że będę miał własny filtr i olej.
                                              Dzięki za info. Z olejem silnikowym to wiedziałem, bo już miałem zmianę, ale co do dsg to nie. Tak czy inaczej jest taniej

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Zamieszczone przez Leniwiec
                                                Co byście koledzy polecili?
                                                OEM
                                                W Czechach gdzieś jest sporo taniej, poszukaj, było na forum.

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez Leniwiec
                                                  Z tego co zdążyłem się zorientować, na przegląd przy 60kkm przypada wymiana świec.
                                                  W sklepach dostępne do 1.8 TSI są świece CHAMPION, BOSCH, BERU i NGK - rozstrzał cenowy dość spory. A są między nimi jakieś istotne różnice, np. jakościowe? Czy wszystko jedno który producent? Domyślam się, że OEMowe w ASO to i tak jedne z tej czwórki, tyle że markowane przez VW/Skodę.
                                                  Co byście koledzy polecili?
                                                  W 1.8TSI świece 90k km.

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Zamieszczone przez Leniwiec
                                                    W sklepach dostępne do 1.8 TSI są świece CHAMPION, BOSCH, BERU i NGK - rozstrzał cenowy dość spory. A są między nimi jakieś istotne różnice, np. jakościowe? Czy wszystko jedno który producent? Domyślam się, że OEMowe w ASO to i tak jedne z tej czwórki, tyle że markowane przez VW/Skodę.
                                                    Co byście koledzy polecili?
                                                    OEM = NGK

                                                    weź NKG PLFER7A8EG
                                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X